GYAKORI KÉRDÉSEK

  • Ki a virtuális asszisztens?

    Olyan magasan képzett szakember, aki virtuálisan, a távolból segíti, támogatja a vállalkozások működését. Egyéni vállalkozó, aki rugalmas munkaidőben dolgozik, és szerződéses kapcsolatban áll ügyfeleivel, így nekik nincs gondjuk a munkabérre, járulékokra, munkaviszonnyal kapcsolatban jelentkező egyéb teendőkre. A virtuális asszisztens egyszerre több ügyfelet is kiszolgálhat, feladatait elláthatja havibérben, órabérben, projekt alapú díjazással, megállapodástól függően. Saját irodájában, saját munkaeszközeivel dolgozik.

  • Mennyibe kerülök Neked?

    Miután megbeszéltük a konkrétan elvégzendő feladatok részleteit, azonnal meg tudom mondani, mennyi munkaóra szükséges részemről a feladat elvégzéséhez. Vannak szuper csomagjaim, de szívesen dolgozom neked projekt alapon is. Fontos, hogy nálam tényleg annyit fizetsz, amennyit dolgoztam Neked.

  • Hogyan tudok fizetni? (Ez fontos mindkettőnknek.)

    A fizetés teljesítési igazolás alapján, átutalással történik számla ellenében. A szerződéskötéssel egy időben kiállítok egy előlegbekérőt, mely a megbízási díj 30%-át tartalmazza. A munka elvégzése után pedig kiállítom a végszámlát, amelyből levonom a befizetett előleget. A végső számla fizetési határideje a kiállítást követő 8 munkanap. A számlákat elektronikusan küldöm.

  • Van lehetőség állandó megbízásra?

    Igen, van. Az állandó megbízás díjazása minden esetben egyedileg történik, figyelembe véve a munka jellegét és az átlagosan szükséges befektetett idő mennyiségét.

  • Hogyan lehetek a virtuális asszisztensed?

    Keress meg telefonon vagy e-mail-ben, és megbeszéljük, hogy mi a vállalkozásod profilja, mik a céljaid, milyen feladatokat tudok tőled átvállalni. Ez alapján készítek egy árajánlatot, amelyet, ha elfogadsz, szerződésben rögzítjük a megbízás és díjazás részleteit. A szerződés aláírása után kezdődhet a közös munka.

  • Vannak-e extra költségek?

    A feltüntetett díjak kizárólag a munkavégzés díjai. Nem tartalmazzák a nyomdai, postázási, anyagbeszerzési, utazási és egyéb kiegészítő szolgáltatások költségeit, melyeket harmadik félnek kell fizetni. Viszont nem kell kifizetned a bejárásomat és a kávézási időmet sem.

  • Van lehetőség módosítani a megbízás részleteit?

    Igen. Amennyiben időközben módosítani szeretnéd a megbízás részleteit, az igényeid alapján újra kalkulálom a szükséges munkaórák mennyiségét és új árajánlatot küldök.

  • Hogyan tudod meg, hogy állunk a munkával?

    A munkaórákat egy webes időmérő szolgáltatással mérem. Amint az elvégzett munkaóra száma megközelíti a csomagodban foglaltakét, e-mailben fogok jelezni Neked.